Missie Klacht van de Week? Consumentenklachten oplossen!

Consumentenklachten

Missie Klacht van de Week: consumentenklachten oplossen

Ook in Nederland beleeft het recht van de sterkste een flinke revival. Tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, ligt een steeds grotere wereld van verschil. Missie van Klacht van de Week: de consument bijstaan om (alsnog) een bevredigende oplossing voor zijn / haar klacht uit het vuur te slepen. Kort en bondig: consumentenklachten oplossen!

Metro

Ton Broekhuisen (jarenlang vaste columnist bij Metro) toont zich al jaren allergisch voor machtsmisbruik. En ingestudeerde dovemansoren. Van die flaporen waar de minachting vanaf druipt.

Via klachtvandeweek.nl richt Ton zijn pijlen specifiek op dienstverleners en / of producenten die net doen of ze doof zijn als consumenten hun beklag doen. Ton staat die consumenten bij in hun ongelijke strijd.

Wekelijks werd (tussen juni 2013 en juli 2016) een klacht geselecteerd voor Metro’s consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?

De winnende gedachte achter Van Klacht Naar Pluim is briljant van eenvoud. En werkt ook uitstekend zonder Metro. Enerzijds is er geen bedrijf dat op negatieve aandacht zit te wachten. Anderzijds popelen bedrijven om positief in het nieuws te komen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *